4 jan 2012

Ding 30 Google Books en ebooks

It leukst oan dit ding fyn ik de Espresso Book Machine en wat handich foar bibleteken. Is it boek net oanwêzich op it stuit en de klant wol it daliks hawwe dan printe we eefkes ien. Sitte wat kosten oan mar dan meie se it ek hâlde, liket my. Kinne alle âlde titels ek ris ôfskreaun. Gooreader ha ik net ynstalleare om't ik der neat mei wol. De tekst fan webwereld.nl: Massaal verzet tegen Google Books deal. Google kan naar verluidt bijhouden welke gebruiker hoeveel tijd besteed aan een bepaalde pagina van een gedigitaliseerd boek. "Deze manier van opslaan van data heeft een negatief effect op lezers, vooral de lezers die op zoek zijn naar boeken over controversiële of gevoelige onderwerpen als politiek, religie, seksualiteit en gezondheid", seit genôch oer wêrom 't ik der neat mei wol.

Ik moat sizze dat de verdiepdingen my noch net sa bekoare kinne. It is in saakje fan ferfeelsumens, droegens, toarrens (dit soart wurden sykje ik op yn it wurdboek en it is dan spitich om der mar ien fan te brûken)! En in protte âlde artikels op ynternet. It stik wêr 't ik yn boppesteande tekst nei ferwiis is ek al fan 9 septimber 2009.


 
Noch ien ding te gean, Mash-ups en dan sit it der wer op. Ik mei graach wat leare mar om oeral wat fan te finen yn in blog dat giet my wat tsjinstean. Wêrom moat ik oeral wat fan fine? Gewoan witte dat it der is kin dochs ek wol genôch wêze?

1 opmerking:

  1. Dat is duidelijke taal Pieteke. Als informatiemedewerkers dienen wij op de hoogte te zijn van nieuwe ontwikkelingen/trends en deze vervolgcursus is daar eentje (van de vele mogelijke) mogelijkheden van. We hebben voor deze vorm gekozen omdat het ten eerste een kant en klare cursus was, en een blog hoort toevallig bij deze vorm. En je vindt toch altijd wel iets ergens van. De ene keer heb je misschien meer te vertellen dan de andere keer, maar dat maakt niet uit. Je hebt nu ook weer duidelijk verwoord wat je er van vond, dus prima.
    P.S. En no net mear sa lúmstankje fanke ;-)
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen