20 nov 2011

Verdiepdingen



It is safier, ik bin begongen mei it ferfolch op 23Dingen en dat binne de Verdiepdingen. Hie ik krekt myn blog omsetten  foar gedichten moat ik der no wer myn miening op skriuwe oer mediawijsheid, copyright, mash-ups en sa. Ik ha hjoed de mediawijsheidsquiz dien en bin sakke!!!
No moat ik sizze dat ik wat oare fragen ferwachte hie as oer bygelyks GTST. Mar ik ha 'm wol út de holle makke en neat opsocht, hie'k dat dien dan wie ik fansels wol slagge :0)
Ik bin wol benijd wa't wol slagget foar de quiz, lit it eefkes witte yn in reaksje op myn blog.

Foar de kollega's dy't ek yn de earste groep sitte, sukses.

3 opmerkingen:

  1. Hoi

    ik haw de quiz freed makke en net goed nei myn score sjoen. Ik wit wol dat ik de eerste fragen net goed hie. Ik sjoech hast gjin tv en wit in stik of wat dingen gewoan net. Mar is dat wichtich? Ik binne neffens my mar " weetjes"

    Hasto in nije namme krigen. Ja dus. Ik folgje dy op yn blog. Oant tiisdei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de cursus!
    Ik ben trouwens van plan om voor mijn 23 dingen een apart blogje te openen. Kan binnen hetzelfde account.
    De link naar je blog staat weer in mijn blog hoor. Met plaatje nog wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pieteke,
    Blijkbaar had ik deze link al wel ergensm want ik volgde je al zag ik net, maar in mijn overzicht en op de coachblog (van waaruit ik altijd reageer op iedereen) stond dus ook nog de Pietertjepet blog. Maar gelukkig las ik dus op twitter dat je alweer druk bezig bent, dus vanaf nu kan je weer reacties van je coach verwachten ;-)
    Die mediawijsheidstest is leuk, maar bijna iedereen zakt ervoor (ik ook hoor, de eerste keer, en dat ala Mediacoach)
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen