30 jan 2011

Ding 13 online kantoortoepassingen

Google docs
Ik bin wol entûsjast oer google docs. Mar allinich mar as it om dingen giet dy't net wichtich binne en dy't elk wol lêze mei. Ik ha in recepten doc oanmakke en dielt mei kollega's. Der binne al in pear (Gerke en Hennie) dy't der in lekker recept ynsetten hawwe. Tige tank en de oaren dat komt fêst noch wol.
Foar it wurk liket it my ek wol noflik om sa meiinoar oan ien dokumint te wurkjen. Moast wol goede ôfspraken meitsje oer de foarm tink ik oars wurdt it gau in rommeltsje.

1 opmerking:

  1. Ik heb vanmorgen ook even een van mijn favoriete recepten (pivav met perzik) op je receptendoc gezet. Is al een leuk voorbeeld van een gezamelijke toepassing. En ons voortgangsdocument ook natuurlijk. Ik heb ook al eens met meerdere mensen binnen een project met googledocs gewerkt en dat is ook handig!
    Maar je moet idd wel goed afspraken maken.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen